logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

ČLÁNKY

(Moderní řízení 12/07)

Autor: Ing. Ivan Miller

Spokojený zákazník je loajální a přináší podniku peníze, zatímco nespokojený může strhnout své okolí a firmě tím způsobit značné ztráty.   Více informací...

Autor: Ivan Miller 

Často se setkáváme s názorem, že Six Sigma je metodika nebo soubor nějakých nástrojů, kterými lze řešit problémy nebo zlepšovat procesy. V podnicích, kde Six Sigma úspěšně implementovali a mají z toho výrazný prospěch vám ale spíše řeknou, že se jedná o široce založenou iniciativu, která se dotýká života všech zaměstnanců a která výrazným způsobem formuje i podnikovou kulturu.

Možná jste ale zaslechli slova Six Sigma v jiném kontextu. Tento pojem může vyjadřovat i úroveň kvality procesů, kdy na milion příležitostí vznikne v průměru jen 3,4 chyb.   Více informací...

Strana 3 z 3První   Předchozí   1  2  [3]  Další   Poslední   

media

 

media

 

Zaregistrovat se | Přihlásit se