logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

KNIHY>Kniha - Co nemám, neprodám!

Co nemám, neprodám!

Eliyahu M. Goldratt,
Ilan Eshkoli, Joe Brownleer

ukázka z knihy zde ...

 

Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby.
Dr. Goldratt se v knize zabývá klíčovými problémy obchodních a dodavatelských řetězců

  • neschopností předpovídat s dostatečnou přesností budoucí poptávku,
  • velmi dlouhými dobami dodávek (často mnohem delšími než se předpokládá),
  • nákupem příliš malého množství některých položek a velkého množství jiných,
  • tím, jak současný přístup k logistice zajišťuje, že zásoby nejsou v distribučním řetězci tam, kde je jich právě zapotřebí,

a nabízí způsob, jak prosadit potřebné změny v organizaci.

I přes atraktivní ceny a zajímavé akce se Paul White, zkušený vedoucí pobočky rodinného maloobchodního řetězce, už delší dobu potýká s klesající ziskovostí svého obchodu. Řešení se překvapivě začíná rýsovat v okamžiku, kdy havárie vodovodního potrubí donutí Paula a jeho manželku Caroline k provedení několika změn v chodu společnosti. Zatímco se všichni těší na konec nouzového stavu a obnovení „starého pořádku“, objeví se neočekávané zprávy z finančního oddělení. Cesta k řešení, které vyšvihne rodinný řetězec obchodů na výrazně ziskovou, razantně expandující, mezinárodní společnost, je však ještě dlouhá.

 

Z anglického originálu: Isn’t It Obvious?

 

Řekli o knize:

„Povinné čtení pro manažery distribučních firem, kteří pro samé aplikování nejmodernějších přístupů při řešení manažerských výzev současnosti nevěnují dost pozornosti prostému faktu, že obrat i zisk jejich firem rozhodujícím způsobem vylepší, pokud zákazník najde v obchodě právě to zboží, které si přišel koupit. Napsáno přímočaře a čtivě, jak jsme u autora zvyklí.“
Ing. Jiří Habán,
nezávislý konzultant

 

„Protože toto byla první kniha Dr. Goldratta, kterou jsem četla, byla jsem překvapená nejen tím, s jakou výstižností popisuje největší problémy maloobchodních a logistických řetězců, ale především jak neuvěřitelně jednoduché a účinné řešení organizacím nabízí. Už dlouho jsem nečetla tak zajímavou a poutavou knihu.“
Ing. Kateřina Peštuková, MBA
Regional Business Development Manager, Energizer Czech, s.r.o.

 

 

Objednat knihu

 

Co nemám, neprodám!

Eliyahu M. Goldratt,
Ilan Eshkoli, Joe Brownleer

ukázka z knihy zde ...

 

Tato kniha je pro oblast prodeje a distribuce tím, čím se světový bestseller „Cíl“ stal pro oblast výroby.
Dr. Goldratt se v knize zabývá klíčovými problémy obchodních a dodavatelských řetězců

  • neschopností předpovídat s dostatečnou přesností budoucí poptávku,
  • velmi dlouhými dobami dodávek (často mnohem delšími než se předpokládá),
  • nákupem příliš malého množství některých položek a velkého množství jiných,
  • tím, jak současný přístup k logistice zajišťuje, že zásoby nejsou v distribučním řetězci tam, kde je jich právě zapotřebí,

a nabízí způsob, jak prosadit potřebné změny v organizaci.

I přes atraktivní ceny a zajímavé akce se Paul White, zkušený vedoucí pobočky rodinného maloobchodního řetězce, už delší dobu potýká s klesající ziskovostí svého obchodu. Řešení se překvapivě začíná rýsovat v okamžiku, kdy havárie vodovodního potrubí donutí Paula a jeho manželku Caroline k provedení několika změn v chodu společnosti. Zatímco se všichni těší na konec nouzového stavu a obnovení „starého pořádku“, objeví se neočekávané zprávy z finančního oddělení. Cesta k řešení, které vyšvihne rodinný řetězec obchodů na výrazně ziskovou, razantně expandující, mezinárodní společnost, je však ještě dlouhá.

 

Z anglického originálu: Isn’t It Obvious?

 

Řekli o knize:

„Povinné čtení pro manažery distribučních firem, kteří pro samé aplikování nejmodernějších přístupů při řešení manažerských výzev současnosti nevěnují dost pozornosti prostému faktu, že obrat i zisk jejich firem rozhodujícím způsobem vylepší, pokud zákazník najde v obchodě právě to zboží, které si přišel koupit. Napsáno přímočaře a čtivě, jak jsme u autora zvyklí.“
Ing. Jiří Habán,
nezávislý konzultant

 

„Protože toto byla první kniha Dr. Goldratta, kterou jsem četla, byla jsem překvapená nejen tím, s jakou výstižností popisuje největší problémy maloobchodních a logistických řetězců, ale především jak neuvěřitelně jednoduché a účinné řešení organizacím nabízí. Už dlouho jsem nečetla tak zajímavou a poutavou knihu.“
Ing. Kateřina Peštuková, MBA
Regional Business Development Manager, Energizer Czech, s.r.o.

 

 

Objednat knihu

 

media

 

media

 

Objednat Knihu

 

Co nemam neprodam kniha 

 

Objednat Knihu

 

Co nemam neprodam kniha 

 

Zaregistrovat se | Přihlásit se