logo_interquality
| 20. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

O NÁS>NÁŠ TÝM
Lektorský tým
Nálevka

Ing. Vladimír Nálevka

Vladimír Nálevka je spolumajitelem a vedoucím konzultantem Interquality. Jeho hlavní specializací je problematika vyjednávání. Jako konzultant či školitel působil v desítkách českých i zahraničních společností (jako jsou např. ČNB, Česká spořitelna, Danone, Hewlett-Packard, Komerční banka, Sanofi-Aventis, Škoda Auto, Telefónica O2). Negociační dovednosti školí i v orgánech státní správy (MO, MV, MZV). Jako externí lektor přednášel negociační strategie v mezinárodních vztazích také na FSS Masarykovy univerzity v Brně. Profesionální kontakty jej spojují s Harvardským programem vyjednávání. Spolupracuje s profesorem Williamem L. Urym, spoluzakladatelem tohoto programu a předním světovým odborníkem v oblasti negociace. O problematice vyjednávání publikuje v odborném tisku a spolupracuje i s Českým rozhlasem a Českou televizí. Je členem American Society for Training and Development (ASTD). Vystudoval obchodní fakultu VŠE v Praze. Absolvoval dlouhodobou stáž v USA zaměřenou na rozvoj lidských zdrojů. Účastnil se tréninku vyjednávání ve Velké Británii (KENSS). Je absolventem Program on Negotiation at Harvard Law School, Harvard University. 

 

RNDr. Hana Švecová

Ve společnosti Interquality pracuje jako lektor a konzultant. V oblasti soft skills se zaměřuje především na komunikační dovednosti. Vede kurzy prodejních a prezentačních dovedností, týmové práce, time managementu a stres managementu. Má zkušenosti s interním a mezifiremním mentoringem. Podílí se na přípravě nových kurzů a na komunikaci s klienty společnosti.

Hanka má bohaté zkušenosti z oblasti farmacie, kde působila jako farmaceutický reprezentant, Key Account Manager, trenér a lektor. Třináct let pracovala u společnosti Pfizer, kde se věnovala oblasti hard skills i soft skills. Vedla medicínská a produktová školení reprezentantů, měla na starosti oblast rozvoje zaměstnanců, recruitment a řadu komunikačních kurzů. Její lektorské znalosti jsou podloženy úspěšnými zkušenostmi z obchodní praxe, korporátního i univerzitního prostředí.

Hanka vystudovala biologii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, kde posléze působila čtyři roky jako odborný aspirant na Katedře fyziologie živočichů a člověka. Během pobytu na fakultě absolvovala stáž na Katedře biologie a chemie v italském Urbinu (Universita degli Studi di Urbino Carlo Bo), zaměřenou na výměnu zkušeností a technologických postupů při výzkumu buněčných kultur. Ve výzkumné práci pak dále pokračovala v Psychiatrickém centru Praha. Po narození synů se ale její cesta obrátila novým směrem a brzy s překvapením zjistila, že se jí po laboratořích nestýská. Práce s lidmi ji nesmírně baví a dodává energii. Možnost pomáhat ostatním s objevováním nových schopností a dovedností dává smysl tomu, co Hanka v současné době dělá.

Hanka absolvovala dvouletý systemický výcvikový program Manažerského koučování u společnosti Delta Training. Prošla také výcvikem behaviorálního interview, facilitace, negociace, týmové spolupráce, pokročilých prezentačních a prodejních dovedností, různých přístupů typologie, školení školitelů a umění společenského vystupování. 

  Konopáč

Mgr. Miroslav Konopáč

Mirek je konzultantem a trenérem společnosti Interquality se zaměřením na rozvoj obchodních a prodejních dovedností a oblast vedení a řízení lidí. Mirek začínal jako obchodník ve společnosti Procter&Gamble. Poté byl ve společnosti Ahold zodpovědný za rozvoj zaměstnanců v divizi Hypernova. Ve firmě Vitana, a.s. spolu se vzděláváním zajišťoval nábor nových zaměstnanců. V České spořitelně pracoval jako vedoucí oddělení vzdělávání komerčního bankovnictví. Ve firmě Coca-Cola HBC nastavoval tréninkové a prodejní procesy v obchodním oddělení. Rozvíjel obchodníky a podporoval prodejní dovednosti. Trénoval pracovníky call centra a zvyšoval úspěšnost telefonického prodeje. Trénoval Key Account Managery na Vedení projektů. Vedl tréninky pro manažery v oblastech jako motivace, vedení týmů, rozvoj podřízených. Napříč celou firmou pracoval jako interní kouč. Je absolventem Filozofické fakulty UK v Praze. Za dobu svého působení jako lektora a trenéra prošel velkým množstvím různých školení a tréninků. Je certifikovaným koučem. Stejně tak je certifikovaným trenérem Situačních stylů vedení. Má za sebou více než tisíc tréninkových a koučovacích dnů. Pokrývá širokou škálu rozvojových aktivit od komunikačních a lektorských dovedností, přes prodejní dovednosti od začátečníků po KAM, až po tréninky a koučinky manažerů a facilitace workshopů.

Vachek

Libor Vachek

Libor je konzultantem a trenérem společnosti Interquality se zaměřením na rozvoj výkonu obchodních týmů a call center.

Začínal ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s. na obchodní pozici, dále se lektorsky podílel na rozvoji nových i stávajících zaměstnanců a manažersky vedl týmy interních trenérů. Ve společnosti Chance a.s. budoval tým interních trenérů a projektově řídil vzdělávání ve společnosti. Následně působil ve společnosti Santé s.r.o. v pozici externího lektora a vzdělával zaměstnance v rámci programu OPPA a rozvíjel manažery a operátory interního call centra.

Libor se specializuje na projekty, které vedou k zvyšování výkonu obchodních týmů a call center. Jeho koníčkem je rozvoj manažerských dovedností s využitím nových poznatků o mozku a jeho odbornost je potvrzena 15 letou praxí v těchto oborech. Je absolventem obchodní akademie společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s. a držitelem interního certifikátu interního kouče v systému NeuroLeadershipu.

Libor lektorsky působil ve společnostech O2 Czech Republic a.s., Chance a.s., Santé a.s., RWE Česká Republika, CZC.cz s.r.o. Jeho životním posláním je být „průvodcem“ u hledání cesty ke změnám a „podporovatelem“ k dosažení životních cílů.

 

Iva Švancarová, MBA

Iva ve společnosti Interquality pracuje jako kouč a lektor se zaměřením na Soft skills, především na prodejní a prezentační dovednosti, efektivní komunikaci a rozvoj pracovní výkonnosti.

Iva má za sebou mnohaleté zkušenosti z obchodních pozic ve finančním sektoru, díky kterým se ve svých trénincích může zaměřovat na důkladné propojení teorie s praxí. Pracovala jako obchodní zástupce a následně vedoucí obchodní skupiny a mentor ve finančně-poradenské společnosti, dále pak v eBance, a.s. (nyní Raiffeisen Bank, a.s.), kde prošla v průběhu pěti let pozicemi Telefonního bankéře, Produktového specialisty a Lektora. Kromě vlastní telefonní praxe se zde zabývala metodickou a produktovou podporou a především pak vzděláváním a rozvojem retailových i firemních bankéřů a akvizičního i servisního Call centra. Následujících osm let pracovala na pozicích Key Account Managera v pojišťovnách Generali a AEGON, a.s. Zde zodpovídala za rozvoj produkce a vztahů vybraných klíčových obchodních partnerů a rovněž za akvizice nových obchodních příležitostí. V této oblasti dosáhla zajímavých obchodních výsledků. Aktuálně se rovněž věnuje vlastnímu projektu v oblasti osobnostního rozvoje a mentální relaxace.

Mezi její hlavní dovednosti tedy patří vedení obchodních jednání, obchodní dovednosti včetně telefonování, verbální a neverbální komunikace a indviduální osobnostní a profesní rozvoj, kde využívá především kombinace koučinkových a mentoringových metod. Iva vystudovala MBA se zaměřením na Management Soft Skills v Business Institutu, a.s., absolvovala výcvik Externího certifikovaného kouče v Koučink centru, a.s. a aktuálně dokončuje studium v oblasti Neurolingvistického programování v Centru systemiky a NLP s.r.o. Kromě toho absolvovala mnoho kurzů zaměřených na obchodní dovednosti, osobnostní typlogie, komunikaci, vyjednávání a pokročilé prezentační dovednosti včetně výcviků pro profesionální trenéry.

 

Mgr. Petr Daňko

Petr se soustředí na zvyšování efektivnosti a dosahování výkonů jednotlivci a týmy pracovníků. Strategickou výhodou je lektorská a poradenská kompetence v práci se zkušenými experty a vedoucími a řídícími pracovníky.

Lektorsky se již 13 let věnuje oblasti rozvoje managementu, komunikace a motivace. Jako konzultant se zaměřuje na oblast firemní kultury, interní komunikace a lidských zdrojů.

Petrovou klíčovou specializací je především vzdělávání dospělých experimentální formou, dále pak poradenství v oblasti firemní kultury, firemní komunikace a lidských zdrojů. Je tak připraven provádět analýzy potřeb, navrhovat a ověřovat série intervencí v nejrůznějších podobách (vzdělávací a výukové akce, facilitované porady a konference, osobní koučování) zaměřujících se na zvýšení výkonnosti lidí i systémů, jimi navrhovaných a spravovaných.

Manažerskou praxi získal v SPT TELECOM, nejprve jako tiskový mluvčí v regionu Severní Moravy, poté jako ředitel interní komunikace v útvaru lidských zdrojů na generálním ředitelství. V téže společnosti projektově řídil změnu firemní kultury. Později na centrále České spořitelny řídil interní komunikaci a podílel se na změně firemní kultury při fůzi České spořitelny a Erste Bank.

Petr absolvoval pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci se zaměřením na společenské vědy – český jazyk, psychologii a sociologii. Je akreditovaným systemickým koučem. Absolvoval certifikovaný program Systemické koučování pořádané Institutem systemického koučování.

Fabian

Ing. Marián Fabian, MBA

Marián je externím spolupracovníkem a lektorem společnosti Interquality a vedoucím obchodního zastoupení Interquality na Slovensku. Zaměřuje se zejména na prezentaci obchodních simulací napomáhajících rozvoji finančních a obchodních dovedností manažerů, na týmovou práci a efektivní vedení a motivování lidí. Má bohaté manažerské a školicí zkušenosti, je také aktivním koučem a interim manažerem. Marián má 12 leté manažerské zkušenosti z Nestlé, kde pracoval zejména v oblasti financí, projekt managementu a HR. Působil jako finanční ředitel Nestlé na Slovensku a také jako interní školitel financí pro nefinančníky v rámci Nestlé celosvětově. V letech 2001-2002 pracoval jako Training Manger pro finanční kurzy v Mezinárodním školicím středisku Rive Reine ve Švýcarsku. S Nestlé spolupracuje i nadále a vede kurzy Value Creation, kde prezentuje simulaci v rámci školicího programu pro střední a vyšší manažery z různých zemí. Tato obchodní simulace je certifikovanou a licencovanou simulací vyvinutou společností Profitability Business Simulation a Marián je jejím autorizovaným školitelem. Je také školeným koučem (The Coaches Training Institute) a zakládajícím presidentem International Coach Federation na Slovensku. Marián spolupracoval s Open University Business School jako trenér (tutor) pro kurzy Finanční management a Řízení zdrojů pro trh a podílel se i na lokalizaci školicích materiálů do slovenského a českého jazyka. Své trenérské dovednosti rozvíjel absolvováním školení v předních poradenských společnostech jako Dale Carnegie, Team Coaching International, The Coaches Training Institute. Školil ve 20 zemích 4 kontinentů a účastníci jeho školení jsou ze všech částí světa. Školení vede v angličtině, slovenštině a češtině. Dále mluví rusky, srbsky a polsky.

Kontakt: Telefon: + 421 905 367 277 e-mail: fabian@interquality.cz 

Bobik

Mgr. Peter Bobik

Více než 12 let pracoval v Tatra bance, kde začínal jako přepážkový pracovník, poté vedl největší pobočku banky s dvaceti tisíci klienty a posléze vedl celý region bratislavských poboček. Pracoval také jako interní trenér. Posledních 5 let byl ředitelem privátního bankovnictví s tržním podílem blížícím se 50 %. Řídil správu aktiv více než 3500 klientů ve výši více než 1,5 miliardy EUR. Pod jeho vedením se privátní bankovnictví Tatra banky stalo nejlepším privátním bankovnictvím ve skupině Raiffeisen za rok 2010. V roce 2011 je časopis Euromoney vyhlásil nejlepším privátním bankovnictvím na Slovensku. Jako šéfredaktor vedl časopis "PB times" - periodikum privátního bankovnictví Tatra banky, které v roce 2010 získalo první místo v soutěži o podnikové médium roku na Slovensku a zároveň cenu Hospodářských novin za odbornost. Jako člen užšího týmu se účastnil definování dlouhodobé strategie Tatra banky, a.s. Má dlouholeté zkušenosti s určováním produktové politiky a pricingu privátního bankovnictví. Intenzivně se věnuje tématům řízení komunikace rizik klientských portfolií, motivace členů týmu privátních bankéřů, vzdělávání zaměstnanců a budování obchodního týmu. Podrobně rozpracoval postupy v tvorbě a zadávání cílů a pokročilý systém řízení aktivit privátních bankéřů.

Nakládalova Smolíkova Nálevková

Bc. Monika Nakládalová

Barbora Smolíková

Ing. Eva Nálevková

Prokuristka společnosti Asistentka Péče o zákazníky

       Foto: Studio Synapse, foto styling: make-up and styling - Top Image

Nálevka

Ing. Vladimír Nálevka

Vladimír Nálevka je spolumajitelem a vedoucím konzultantem Interquality. Jeho hlavní specializací je problematika vyjednávání. Jako konzultant či školitel působil v desítkách českých i zahraničních společností (jako jsou např. ČNB, Česká spořitelna, Danone, Hewlett-Packard, Komerční banka, Sanofi-Aventis, Škoda Auto, Telefónica O2). Negociační dovednosti školí i v orgánech státní správy (MO, MV, MZV). Jako externí lektor přednášel negociační strategie v mezinárodních vztazích také na FSS Masarykovy univerzity v Brně. Profesionální kontakty jej spojují s Harvardským programem vyjednávání. Spolupracuje s profesorem Williamem L. Urym, spoluzakladatelem tohoto programu a předním světovým odborníkem v oblasti negociace. O problematice vyjednávání publikuje v odborném tisku a spolupracuje i s Českým rozhlasem a Českou televizí. Je členem American Society for Training and Development (ASTD). Vystudoval obchodní fakultu VŠE v Praze. Absolvoval dlouhodobou stáž v USA zaměřenou na rozvoj lidských zdrojů. Účastnil se tréninku vyjednávání ve Velké Británii (KENSS). Je absolventem Program on Negotiation at Harvard Law School, Harvard University. 

 

RNDr. Hana Švecová

Ve společnosti Interquality pracuje jako lektor a konzultant. V oblasti soft skills se zaměřuje především na komunikační dovednosti. Vede kurzy prodejních a prezentačních dovedností, týmové práce, time managementu a stres managementu. Má zkušenosti s interním a mezifiremním mentoringem. Podílí se na přípravě nových kurzů a na komunikaci s klienty společnosti.

Hanka má bohaté zkušenosti z oblasti farmacie, kde působila jako farmaceutický reprezentant, Key Account Manager, trenér a lektor. Třináct let pracovala u společnosti Pfizer, kde se věnovala oblasti hard skills i soft skills. Vedla medicínská a produktová školení reprezentantů, měla na starosti oblast rozvoje zaměstnanců, recruitment a řadu komunikačních kurzů. Její lektorské znalosti jsou podloženy úspěšnými zkušenostmi z obchodní praxe, korporátního i univerzitního prostředí.

Hanka vystudovala biologii na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy, kde posléze působila čtyři roky jako odborný aspirant na Katedře fyziologie živočichů a člověka. Během pobytu na fakultě absolvovala stáž na Katedře biologie a chemie v italském Urbinu (Universita degli Studi di Urbino Carlo Bo), zaměřenou na výměnu zkušeností a technologických postupů při výzkumu buněčných kultur. Ve výzkumné práci pak dále pokračovala v Psychiatrickém centru Praha. Po narození synů se ale její cesta obrátila novým směrem a brzy s překvapením zjistila, že se jí po laboratořích nestýská. Práce s lidmi ji nesmírně baví a dodává energii. Možnost pomáhat ostatním s objevováním nových schopností a dovedností dává smysl tomu, co Hanka v současné době dělá.

Hanka absolvovala dvouletý systemický výcvikový program Manažerského koučování u společnosti Delta Training. Prošla také výcvikem behaviorálního interview, facilitace, negociace, týmové spolupráce, pokročilých prezentačních a prodejních dovedností, různých přístupů typologie, školení školitelů a umění společenského vystupování. 

  Konopáč

Mgr. Miroslav Konopáč

Mirek je konzultantem a trenérem společnosti Interquality se zaměřením na rozvoj obchodních a prodejních dovedností a oblast vedení a řízení lidí. Mirek začínal jako obchodník ve společnosti Procter&Gamble. Poté byl ve společnosti Ahold zodpovědný za rozvoj zaměstnanců v divizi Hypernova. Ve firmě Vitana, a.s. spolu se vzděláváním zajišťoval nábor nových zaměstnanců. V České spořitelně pracoval jako vedoucí oddělení vzdělávání komerčního bankovnictví. Ve firmě Coca-Cola HBC nastavoval tréninkové a prodejní procesy v obchodním oddělení. Rozvíjel obchodníky a podporoval prodejní dovednosti. Trénoval pracovníky call centra a zvyšoval úspěšnost telefonického prodeje. Trénoval Key Account Managery na Vedení projektů. Vedl tréninky pro manažery v oblastech jako motivace, vedení týmů, rozvoj podřízených. Napříč celou firmou pracoval jako interní kouč. Je absolventem Filozofické fakulty UK v Praze. Za dobu svého působení jako lektora a trenéra prošel velkým množstvím různých školení a tréninků. Je certifikovaným koučem. Stejně tak je certifikovaným trenérem Situačních stylů vedení. Má za sebou více než tisíc tréninkových a koučovacích dnů. Pokrývá širokou škálu rozvojových aktivit od komunikačních a lektorských dovedností, přes prodejní dovednosti od začátečníků po KAM, až po tréninky a koučinky manažerů a facilitace workshopů.

Vachek

Libor Vachek

Libor je konzultantem a trenérem společnosti Interquality se zaměřením na rozvoj výkonu obchodních týmů a call center.

Začínal ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s. na obchodní pozici, dále se lektorsky podílel na rozvoji nových i stávajících zaměstnanců a manažersky vedl týmy interních trenérů. Ve společnosti Chance a.s. budoval tým interních trenérů a projektově řídil vzdělávání ve společnosti. Následně působil ve společnosti Santé s.r.o. v pozici externího lektora a vzdělával zaměstnance v rámci programu OPPA a rozvíjel manažery a operátory interního call centra.

Libor se specializuje na projekty, které vedou k zvyšování výkonu obchodních týmů a call center. Jeho koníčkem je rozvoj manažerských dovedností s využitím nových poznatků o mozku a jeho odbornost je potvrzena 15 letou praxí v těchto oborech. Je absolventem obchodní akademie společnosti Telefónica O2 Czech Republic a.s. a držitelem interního certifikátu interního kouče v systému NeuroLeadershipu.

Libor lektorsky působil ve společnostech O2 Czech Republic a.s., Chance a.s., Santé a.s., RWE Česká Republika, CZC.cz s.r.o. Jeho životním posláním je být „průvodcem“ u hledání cesty ke změnám a „podporovatelem“ k dosažení životních cílů.

 

Iva Švancarová, MBA

Iva ve společnosti Interquality pracuje jako kouč a lektor se zaměřením na Soft skills, především na prodejní a prezentační dovednosti, efektivní komunikaci a rozvoj pracovní výkonnosti.

Iva má za sebou mnohaleté zkušenosti z obchodních pozic ve finančním sektoru, díky kterým se ve svých trénincích může zaměřovat na důkladné propojení teorie s praxí. Pracovala jako obchodní zástupce a následně vedoucí obchodní skupiny a mentor ve finančně-poradenské společnosti, dále pak v eBance, a.s. (nyní Raiffeisen Bank, a.s.), kde prošla v průběhu pěti let pozicemi Telefonního bankéře, Produktového specialisty a Lektora. Kromě vlastní telefonní praxe se zde zabývala metodickou a produktovou podporou a především pak vzděláváním a rozvojem retailových i firemních bankéřů a akvizičního i servisního Call centra. Následujících osm let pracovala na pozicích Key Account Managera v pojišťovnách Generali a AEGON, a.s. Zde zodpovídala za rozvoj produkce a vztahů vybraných klíčových obchodních partnerů a rovněž za akvizice nových obchodních příležitostí. V této oblasti dosáhla zajímavých obchodních výsledků. Aktuálně se rovněž věnuje vlastnímu projektu v oblasti osobnostního rozvoje a mentální relaxace.

Mezi její hlavní dovednosti tedy patří vedení obchodních jednání, obchodní dovednosti včetně telefonování, verbální a neverbální komunikace a indviduální osobnostní a profesní rozvoj, kde využívá především kombinace koučinkových a mentoringových metod. Iva vystudovala MBA se zaměřením na Management Soft Skills v Business Institutu, a.s., absolvovala výcvik Externího certifikovaného kouče v Koučink centru, a.s. a aktuálně dokončuje studium v oblasti Neurolingvistického programování v Centru systemiky a NLP s.r.o. Kromě toho absolvovala mnoho kurzů zaměřených na obchodní dovednosti, osobnostní typlogie, komunikaci, vyjednávání a pokročilé prezentační dovednosti včetně výcviků pro profesionální trenéry.

 

Mgr. Petr Daňko

Petr se soustředí na zvyšování efektivnosti a dosahování výkonů jednotlivci a týmy pracovníků. Strategickou výhodou je lektorská a poradenská kompetence v práci se zkušenými experty a vedoucími a řídícími pracovníky.

Lektorsky se již 13 let věnuje oblasti rozvoje managementu, komunikace a motivace. Jako konzultant se zaměřuje na oblast firemní kultury, interní komunikace a lidských zdrojů.

Petrovou klíčovou specializací je především vzdělávání dospělých experimentální formou, dále pak poradenství v oblasti firemní kultury, firemní komunikace a lidských zdrojů. Je tak připraven provádět analýzy potřeb, navrhovat a ověřovat série intervencí v nejrůznějších podobách (vzdělávací a výukové akce, facilitované porady a konference, osobní koučování) zaměřujících se na zvýšení výkonnosti lidí i systémů, jimi navrhovaných a spravovaných.

Manažerskou praxi získal v SPT TELECOM, nejprve jako tiskový mluvčí v regionu Severní Moravy, poté jako ředitel interní komunikace v útvaru lidských zdrojů na generálním ředitelství. V téže společnosti projektově řídil změnu firemní kultury. Později na centrále České spořitelny řídil interní komunikaci a podílel se na změně firemní kultury při fůzi České spořitelny a Erste Bank.

Petr absolvoval pedagogickou fakultu Univerzity Palackého v Olomouci se zaměřením na společenské vědy – český jazyk, psychologii a sociologii. Je akreditovaným systemickým koučem. Absolvoval certifikovaný program Systemické koučování pořádané Institutem systemického koučování.

Fabian

Ing. Marián Fabian, MBA

Marián je externím spolupracovníkem a lektorem společnosti Interquality a vedoucím obchodního zastoupení Interquality na Slovensku. Zaměřuje se zejména na prezentaci obchodních simulací napomáhajících rozvoji finančních a obchodních dovedností manažerů, na týmovou práci a efektivní vedení a motivování lidí. Má bohaté manažerské a školicí zkušenosti, je také aktivním koučem a interim manažerem. Marián má 12 leté manažerské zkušenosti z Nestlé, kde pracoval zejména v oblasti financí, projekt managementu a HR. Působil jako finanční ředitel Nestlé na Slovensku a také jako interní školitel financí pro nefinančníky v rámci Nestlé celosvětově. V letech 2001-2002 pracoval jako Training Manger pro finanční kurzy v Mezinárodním školicím středisku Rive Reine ve Švýcarsku. S Nestlé spolupracuje i nadále a vede kurzy Value Creation, kde prezentuje simulaci v rámci školicího programu pro střední a vyšší manažery z různých zemí. Tato obchodní simulace je certifikovanou a licencovanou simulací vyvinutou společností Profitability Business Simulation a Marián je jejím autorizovaným školitelem. Je také školeným koučem (The Coaches Training Institute) a zakládajícím presidentem International Coach Federation na Slovensku. Marián spolupracoval s Open University Business School jako trenér (tutor) pro kurzy Finanční management a Řízení zdrojů pro trh a podílel se i na lokalizaci školicích materiálů do slovenského a českého jazyka. Své trenérské dovednosti rozvíjel absolvováním školení v předních poradenských společnostech jako Dale Carnegie, Team Coaching International, The Coaches Training Institute. Školil ve 20 zemích 4 kontinentů a účastníci jeho školení jsou ze všech částí světa. Školení vede v angličtině, slovenštině a češtině. Dále mluví rusky, srbsky a polsky.

Kontakt: Telefon: + 421 905 367 277 e-mail: fabian@interquality.cz 

Bobik

Mgr. Peter Bobik

Více než 12 let pracoval v Tatra bance, kde začínal jako přepážkový pracovník, poté vedl největší pobočku banky s dvaceti tisíci klienty a posléze vedl celý region bratislavských poboček. Pracoval také jako interní trenér. Posledních 5 let byl ředitelem privátního bankovnictví s tržním podílem blížícím se 50 %. Řídil správu aktiv více než 3500 klientů ve výši více než 1,5 miliardy EUR. Pod jeho vedením se privátní bankovnictví Tatra banky stalo nejlepším privátním bankovnictvím ve skupině Raiffeisen za rok 2010. V roce 2011 je časopis Euromoney vyhlásil nejlepším privátním bankovnictvím na Slovensku. Jako šéfredaktor vedl časopis "PB times" - periodikum privátního bankovnictví Tatra banky, které v roce 2010 získalo první místo v soutěži o podnikové médium roku na Slovensku a zároveň cenu Hospodářských novin za odbornost. Jako člen užšího týmu se účastnil definování dlouhodobé strategie Tatra banky, a.s. Má dlouholeté zkušenosti s určováním produktové politiky a pricingu privátního bankovnictví. Intenzivně se věnuje tématům řízení komunikace rizik klientských portfolií, motivace členů týmu privátních bankéřů, vzdělávání zaměstnanců a budování obchodního týmu. Podrobně rozpracoval postupy v tvorbě a zadávání cílů a pokročilý systém řízení aktivit privátních bankéřů.

Nakládalova Smolíkova Nálevková

Bc. Monika Nakládalová

Barbora Smolíková

Ing. Eva Nálevková

Prokuristka společnosti Asistentka Péče o zákazníky

       Foto: Studio Synapse, foto styling: make-up and styling - Top Image

media

 

media

 

Zaregistrovat se | Přihlásit se