logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>Školení školitelů pro pokročilé
lt rt
Termín a místo konání

 

Školící místnostškolicí místnost Interquality

 

Školící místnostškolicí místnost Interquality

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 215098

cena 7350 + 21 % DPH,
celkem 8893,50 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 215098

cena 7350 + 21 % DPH,
celkem 8893,50 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

Školení školitelů pro pokročilé

Jak se pozná dobrý školitel? Jak vypadá osobní rozvoj trenéra? Odpovědi na tyto otázky hledají nejen HR manažeři a manažerky, ale i samotní školitelé, kteří už mají za sebou několik let praxe. Odpověď zní: dobrý školitel je ten, který se nezastaví – hledá nové podněty, sleduje trendy, studuje odbornou literaturu a vyvíjí nové kurzy a metody. Ne všichni máme po ruce zdroj inspirace a informací, seznam odkazů a moudré kolegy, a právě proto jsme tento kurz připravili. Přijďte si zkusit nové věci, obohatit se o zkušenosti z jiných oborů a prostředí, zjistit, co je nového a co dělají vaší kolegové.

Program našeho kurzu:

    Proces učení dospělých
  • Proces učení a specifika učení dospělých
  • Motivace dospělých k učení a jak ji využít pro aktivizaci účastníků tréninku
  • Jak rozpoznat styl učení preferovaný účastníky a jak mu přizpůsobit trénink
  • Nejnovější poznatky z neurověd ve službách školitele
  • Co blokuje proces učení a jak bloky odstranit

    Tréninkové metody
  • Kompozice tréninku, poměr teorie a praxe
  • Podrobněji o vybraných tréninkových metodách: od interaktivního workshopu přes on the job training až po virtuální trénink a e-learning
  • V čem nám pomůžou trendy ve vzdělávání: TED talk, učící se skupiny na sociálních sítích, problem based learning, zážitkové metody…
  • Jak podávat efektivní rozvojovou zpětnou vazbu účastníkům tréninku
    Osobnost lektora
  • Klíčové kompetence
  • Jak získat autoritu a přesvědčivost
  • Symetrická komunikace s účastníky školení
  • Jak nevyhořet
  • Kde hledat inspiraci pro tréninky i pro osobní rozvoj
  • Nejčastější chyby lektora a jak jim předejít
    Účastníci
  • Jak pracovat se skupinovou dynamikou v průběhu školení
  • Typologie účastníků školení, jak jednotlivé typy rozpoznat a jak s nimi na tréninku pracovat
  • Jak si poradit s diverzitou účastníků
  • Facilitace diskuze a týmové práce účastníků
    Hodnocení efektivity vzdělávání
  • 5 úrovní hodnocení efektivity
  • Training follow up
A to nejdůležitější: videotrénink vlastního školení s rozborem a zpětnou vazbou

prihlasit se

Školení školitelů pro pokročilé

Jak se pozná dobrý školitel? Jak vypadá osobní rozvoj trenéra? Odpovědi na tyto otázky hledají nejen HR manažeři a manažerky, ale i samotní školitelé, kteří už mají za sebou několik let praxe. Odpověď zní: dobrý školitel je ten, který se nezastaví – hledá nové podněty, sleduje trendy, studuje odbornou literaturu a vyvíjí nové kurzy a metody. Ne všichni máme po ruce zdroj inspirace a informací, seznam odkazů a moudré kolegy, a právě proto jsme tento kurz připravili. Přijďte si zkusit nové věci, obohatit se o zkušenosti z jiných oborů a prostředí, zjistit, co je nového a co dělají vaší kolegové.

Program našeho kurzu:

    Proces učení dospělých
  • Proces učení a specifika učení dospělých
  • Motivace dospělých k učení a jak ji využít pro aktivizaci účastníků tréninku
  • Jak rozpoznat styl učení preferovaný účastníky a jak mu přizpůsobit trénink
  • Nejnovější poznatky z neurověd ve službách školitele
  • Co blokuje proces učení a jak bloky odstranit

    Tréninkové metody
  • Kompozice tréninku, poměr teorie a praxe
  • Podrobněji o vybraných tréninkových metodách: od interaktivního workshopu přes on the job training až po virtuální trénink a e-learning
  • V čem nám pomůžou trendy ve vzdělávání: TED talk, učící se skupiny na sociálních sítích, problem based learning, zážitkové metody…
  • Jak podávat efektivní rozvojovou zpětnou vazbu účastníkům tréninku
    Osobnost lektora
  • Klíčové kompetence
  • Jak získat autoritu a přesvědčivost
  • Symetrická komunikace s účastníky školení
  • Jak nevyhořet
  • Kde hledat inspiraci pro tréninky i pro osobní rozvoj
  • Nejčastější chyby lektora a jak jim předejít
    Účastníci
  • Jak pracovat se skupinovou dynamikou v průběhu školení
  • Typologie účastníků školení, jak jednotlivé typy rozpoznat a jak s nimi na tréninku pracovat
  • Jak si poradit s diverzitou účastníků
  • Facilitace diskuze a týmové práce účastníků
    Hodnocení efektivity vzdělávání
  • 5 úrovní hodnocení efektivity
  • Training follow up
A to nejdůležitější: videotrénink vlastního školení s rozborem a zpětnou vazbou

media

 

 

media

 

 

 
Lektoři:
 
Zaregistrovat se | Přihlásit se