logo_interquality
| 16. listopadu 2018 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT PRO PRACOVNÍKY NÁKUP
lt rt
Termín a místo konání

Termín:

11. - 12. 3. 2019

Praha 

  

Termín:

11. - 12. 3. 2019

Praha 

  

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol termín: 219008

 

Záloha/účastnický poplatek:
Praha cena 11 700 + DPH, celkem 14 147 Kč

 

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

 

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol termín: 219008

 

Záloha/účastnický poplatek:
Praha cena 11 700 + DPH, celkem 14 147 Kč

 

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

 

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

VYJEDNÁVÁNÍ V NÁKUPU

Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na výsledky firmy je přímý a dobře měřitelný. Lidé v nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům velmi dobře trénovaných prodejců.

 

Naučíme Vás, jakou zvolit v daném konkrétním případě vyjednávací strategii, a současně získáte i soubor praktických technik a nástrojů, jež zvýší vaši jistotu a úspěšnost při vyjednávání s dodavateli. 

 

Témata semináře:

  • Kdy vyjednávat v procesu nákupu
  • Matice pro volbu negociační strategie v nákupu
  • Nebezpečí, jež v sobě skrývá silná úvodní pozice pracovníka nákupu
  • Negociace jako proces
  • Negociační prostor
  • Tvrdé poziční vyjednávání v procesu nákupu
    • příprava
    • přístup a taktiky prodejců
    • taktiky nákupčích
  • Vyjednávání s monopolním dodavatelem (sole source supplier)
    • na co se zaměřit při přípravě
    • taktiky prodejců
    • postup a taktiky nákupčích
  • Principiální vyjednávání – win/win v procesu nákupu
    • 4 prvky negociační strategie Harvard Law School
    • na co se zaměřit při přípravě
    • uplatnění 4 prvků strategie v jednotlivých fázích negociačního procesu
  • Dynamika týmových vyjednávání

   

Reference:

Tréninky efektivního jednání a vyjednávání v nákupu realizovala společnost InterQuality ve vnitropodnikové formě napr. pro:

AHOLD Czech Republic, a.s. AT Computers, a.s. Danone, a.s. Telefonica O2, a.s. Makro ČR, spol. s r.o. Ministerstvo obrany ČR Philip Morris ČR, a.s. Pivovary Staropramen, a.s. PLUS-DISCOUNT, spol. s r.o. Preciosa, a.s. ŠKODA AUTO a.s.

 

K našim klientům v oblasti rozvoje negociačních dovedností dále patří např.:

AstraZeneca Czech Republic, s.r.o. AutoCont CZ, a.s. CHG TOSHIBA, a.s. Česká pojišťovna, a.s. Česká spořitelna, a.s. Elatec GmbH, Mnichov GfK – Praha, s.r.o. Hewlett-Packard, s.r.o. Komerční banka, a.s. IVAX-CR, a.s. Mediatel s.r.o. Ministerstvo vnitra ČR Ministerstvo zahraničních věcí ČR Cadence Innovation, a.s. Sanofi-Aventis STEM/MARK, a.s. Tatra banka, a.s., Bratislava Úřad vlády ČR

 

 

 

prihlasit se

prihlasit se

VYJEDNÁVÁNÍ V NÁKUPU

Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na výsledky firmy je přímý a dobře měřitelný. Lidé v nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům velmi dobře trénovaných prodejců.

 

Naučíme Vás, jakou zvolit v daném konkrétním případě vyjednávací strategii, a současně získáte i soubor praktických technik a nástrojů, jež zvýší vaši jistotu a úspěšnost při vyjednávání s dodavateli. 

 

Témata semináře:

  • Kdy vyjednávat v procesu nákupu
  • Matice pro volbu negociační strategie v nákupu
  • Nebezpečí, jež v sobě skrývá silná úvodní pozice pracovníka nákupu
  • Negociace jako proces
  • Negociační prostor
  • Tvrdé poziční vyjednávání v procesu nákupu
    • příprava
    • přístup a taktiky prodejců
    • taktiky nákupčích
  • Vyjednávání s monopolním dodavatelem (sole source supplier)
    • na co se zaměřit při přípravě
    • taktiky prodejců
    • postup a taktiky nákupčích
  • Principiální vyjednávání – win/win v procesu nákupu
    • 4 prvky negociační strategie Harvard Law School
    • na co se zaměřit při přípravě
    • uplatnění 4 prvků strategie v jednotlivých fázích negociačního procesu
  • Dynamika týmových vyjednávání

   

Reference:

Tréninky efektivního jednání a vyjednávání v nákupu realizovala společnost InterQuality ve vnitropodnikové formě napr. pro:

AHOLD Czech Republic, a.s. AT Computers, a.s. Danone, a.s. Telefonica O2, a.s. Makro ČR, spol. s r.o. Ministerstvo obrany ČR Philip Morris ČR, a.s. Pivovary Staropramen, a.s. PLUS-DISCOUNT, spol. s r.o. Preciosa, a.s. ŠKODA AUTO a.s.

 

K našim klientům v oblasti rozvoje negociačních dovedností dále patří např.:

AstraZeneca Czech Republic, s.r.o. AutoCont CZ, a.s. CHG TOSHIBA, a.s. Česká pojišťovna, a.s. Česká spořitelna, a.s. Elatec GmbH, Mnichov GfK – Praha, s.r.o. Hewlett-Packard, s.r.o. Komerční banka, a.s. IVAX-CR, a.s. Mediatel s.r.o. Ministerstvo vnitra ČR Ministerstvo zahraničních věcí ČR Cadence Innovation, a.s. Sanofi-Aventis STEM/MARK, a.s. Tatra banka, a.s., Bratislava Úřad vlády ČR

 

 

 

prihlasit se

media

 

media

 

Lektoři:
Zaregistrovat se | Přihlásit se