logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>OD MYŠLENKY KE ZMĚNĚ – PREZENTACE PRO 21.STOLETÍ
lt rt
Termín a místo

 

Školící místnost školicí místnost Interquality

 

Školící místnost školicí místnost Interquality

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 216128

 

3 800 Kč + 21 % DPH,
celkem 4 598 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 216128

 

3 800 Kč + 21 % DPH,
celkem 4 598 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

OD MYŠLENKY KE ZMĚNĚ – PREZENTACE PRO 21.STOLETÍ

Schopnost zaujmout a přesvědčit je základem úspěchu nejen v pracovním prostředí, mnoha lidem ale schází. Často se setkáváme s přednášejícími, kteří mají hluboké znalosti a zkušenosti, jenže je neumějí předat dál. Kolikrát jste se vy sami stali obětí „uspavače hadů“? Dobrá zpráva je, že vy mezi ně opravdu patřit nemusíte! Posunout se v prezentačních dovednostech není tak těžké, jak se na první pohled může zdát. Na našem kurzu se seznámíte s moderními trendy i s ověřenými technikami a triky. Vše si sami vyzkoušíte, poznáte, v čem jste silní a zjistíte, že není tak těžké být lepší než ostatní…

Přestaňte být těmi, kteří mají co říci, ale nevědí jak!

    Cíle kurzu:
  • zesílit přesvědčivost prezentací účastníků
  • zvýšit sebejistotu účastníků tréninku při prezentacích
  • poskytnout účastníkům nástroje pro tvorbu „TED-worthy“ prezentací
    Obsah kurzu:
  • Co je klíčem k úspěchu prezentace ve druhé dekádě 21. století
  • Analýza a definování cíle prezentace
  • Strukturování prezentace
  • Jak od začátku budovat a upevňovat kredibilitu prezentující(ho)
  • Jak zesílit přesvědčivost prezentace
    • neurofyziologie ve službách přesvědčování
    • technika Daniela Kahnemana
    • přesvědčování příběhem podle Roberta McKee, kouče a guru hollywoodských scénáristů
  • Vizuální podpora silného sdělení
  • Jak proti trémě
  • Učme se od nejlepších – analýza motivačních projevů inspirativních leaderů
  • Jak reagovat na milé i nemilé dotazy publika

prihlasit se

 

prihlasit se

OD MYŠLENKY KE ZMĚNĚ – PREZENTACE PRO 21.STOLETÍ

Schopnost zaujmout a přesvědčit je základem úspěchu nejen v pracovním prostředí, mnoha lidem ale schází. Často se setkáváme s přednášejícími, kteří mají hluboké znalosti a zkušenosti, jenže je neumějí předat dál. Kolikrát jste se vy sami stali obětí „uspavače hadů“? Dobrá zpráva je, že vy mezi ně opravdu patřit nemusíte! Posunout se v prezentačních dovednostech není tak těžké, jak se na první pohled může zdát. Na našem kurzu se seznámíte s moderními trendy i s ověřenými technikami a triky. Vše si sami vyzkoušíte, poznáte, v čem jste silní a zjistíte, že není tak těžké být lepší než ostatní…

Přestaňte být těmi, kteří mají co říci, ale nevědí jak!

    Cíle kurzu:
  • zesílit přesvědčivost prezentací účastníků
  • zvýšit sebejistotu účastníků tréninku při prezentacích
  • poskytnout účastníkům nástroje pro tvorbu „TED-worthy“ prezentací
    Obsah kurzu:
  • Co je klíčem k úspěchu prezentace ve druhé dekádě 21. století
  • Analýza a definování cíle prezentace
  • Strukturování prezentace
  • Jak od začátku budovat a upevňovat kredibilitu prezentující(ho)
  • Jak zesílit přesvědčivost prezentace
    • neurofyziologie ve službách přesvědčování
    • technika Daniela Kahnemana
    • přesvědčování příběhem podle Roberta McKee, kouče a guru hollywoodských scénáristů
  • Vizuální podpora silného sdělení
  • Jak proti trémě
  • Učme se od nejlepších – analýza motivačních projevů inspirativních leaderů
  • Jak reagovat na milé i nemilé dotazy publika

prihlasit se

 

media

 

media

 

Lektoři
Zaregistrovat se | Přihlásit se