logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI POKROČILÉ
lt rt
Termín a místo

 

Školící místnost školicí místnost Interquality

 

 

Školící místnost školicí místnost Interquality

 

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700


variabilní symbol: 215118

cena 7350 + 21 % DPH,
celkem 8893,5 Kč


Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700


variabilní symbol: 215118

cena 7350 + 21 % DPH,
celkem 8893,5 Kč


Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI PRO POKROČILÉ

„Prezentace stejně jako let má start a přistání. V těchto situacích se stává nejvíce havárií. Když se odlepíte od země - hladce a bezpečně, Vaše prezentace bude úspěšná.“

Peter Urs Bender

  • Máte za sebou desítky prezentací, a přesto cítíte, že to není úplně ono?
  • Chcete být při prezentování přesvědčivější, sebejistější a mít větší autoritu?
  • Potřebujete se naučit obratně reagovat na milé i nemilé dotazy účastníků?
  • Chcete umět zacílit prezentaci tak, že publiku se nebude chtít ani odcházet?
  • Rádi byste našli způsob, jak podat i nudné téma poutavě?

Pak Vás rádi přivítáme na kurzu „Prezentační dovednosti pro pokročilé“.
Náš kurz je určen pro ty, kteří už mají delší zkušenost s prezentováním a chtějí si osvěžit a upevnit prezentační dovednosti, získat na přesvědčivosti a autoritě a vyšperkovat svůj prezentační styl. Podíváme se také na to, jak připravit prezentaci „na míru“ pro konkrétní publikum, jak srozumitelně a poutavě prezentovat strohá či nudná fakta i jak zvládnout vlastní trému či všetečné dotazy publika.

    Témata školení:

  • Cíle prezentace – od myšlenky k prezentaci
  • Příprava prezentace jako základ úspěchu
  • Jak strukturovat prezentaci s ohledem na téma a cílovou skupinu
  • Vědecké poznatky o zaměření pozornosti a zapamatování: jakou délku prezentace a množství informací zvolit, jak udržet pozornost publika
  • Analýza publika: typy účastníků, jak je rozpoznat a jak na ně
  • Jak rozproudit a řídit diskuzi, jak si poradit s nepříjemnými dotazy publika či námitkami
  • Improvizace a pohotovost při prezentaci
  • Jak prezentovat nepopulární změnu
  • Jak zaujmout a přesvědčit homogenní i heterogenní publikum
  • Hlasová a dechová rozcvička
  • Jak zvládat trému a získat sebejistotu při prezentaci – psychologické aikido
  • Verbální projev: jaký slovník volit, stavba vět, rychlost a dynamika projevu, důrazy a síla pauz
  • Neverbální projev: vhodná gesta, mimika, postoj a pohyb v prostoru, volba oděvu
  • Kdy a jak používat různé prezentační nástroje: powerpoint, flipchart, tištěné materiály…
  • Kreativní využití powerpointu (animace, videa…), tvorba a prezentace slidů, grafů a čísel
  • Nástrahy a výhody virtuální prezentace (telekonference, videokonference)
  • Nejčastější chyby prezentujících a jak jim předejít

A to nejdůležitější: nácvik zátěžových situací při prezentaci (improvizace, náročné téma, nepříjemné otázky…) a videotrénink vlastní prezentace s rozborem a zpětnou vazbou.

V případě více zájemců z jedné společnosti rádi připravíme „incompany“ kurz na míru Vašim požadavkům, a to v češtině nebo v angličtině.

Interní kurz prezentační dovednosti provedla Interquality s.r.o.
v těchto vybraných společnostech:

  • ABB s.r.o.
  • AstraZeneca Czech Republic s.r.o.
  • AutoCont CZ, a.s.
  • CETELEM ČR, a.s.
  • CORTIS Consulting s.r.o.
  • Česká národní banka
  • Danone a.s.
  • Elatec GmbH, Mnichov, SRN
  • Generální ředitelství cel
  • HEWLETT-PACKARD, s.r.o.
  • Immunotech, a.s.
  • Inter-Informatics Group, spol. s r.o.
  • JYSK s.r.o.
  • Lego Production s.r.o.
  • Mars ČR, kom. spol.
  • Ministerstvo zahraničních věcí
  • Opavia – LU, a.s.
  • Procurement Services CZ, s.r.o.
  • Profinit, s.r.o.
  • RWE Transgas, a.s.
  • Sanofi-Aventis, s.r.o.
  • Škoda Auto a.s.
  • ŠKODA JS a.s.
  • Tatra Banka,
  • Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
  • T-Soft, s.r.o.
  • Winthrop Pharma, s.r.o.

 

prihlasit se

prihlasit se

PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI PRO POKROČILÉ

„Prezentace stejně jako let má start a přistání. V těchto situacích se stává nejvíce havárií. Když se odlepíte od země - hladce a bezpečně, Vaše prezentace bude úspěšná.“

Peter Urs Bender

  • Máte za sebou desítky prezentací, a přesto cítíte, že to není úplně ono?
  • Chcete být při prezentování přesvědčivější, sebejistější a mít větší autoritu?
  • Potřebujete se naučit obratně reagovat na milé i nemilé dotazy účastníků?
  • Chcete umět zacílit prezentaci tak, že publiku se nebude chtít ani odcházet?
  • Rádi byste našli způsob, jak podat i nudné téma poutavě?

Pak Vás rádi přivítáme na kurzu „Prezentační dovednosti pro pokročilé“.
Náš kurz je určen pro ty, kteří už mají delší zkušenost s prezentováním a chtějí si osvěžit a upevnit prezentační dovednosti, získat na přesvědčivosti a autoritě a vyšperkovat svůj prezentační styl. Podíváme se také na to, jak připravit prezentaci „na míru“ pro konkrétní publikum, jak srozumitelně a poutavě prezentovat strohá či nudná fakta i jak zvládnout vlastní trému či všetečné dotazy publika.

    Témata školení:

  • Cíle prezentace – od myšlenky k prezentaci
  • Příprava prezentace jako základ úspěchu
  • Jak strukturovat prezentaci s ohledem na téma a cílovou skupinu
  • Vědecké poznatky o zaměření pozornosti a zapamatování: jakou délku prezentace a množství informací zvolit, jak udržet pozornost publika
  • Analýza publika: typy účastníků, jak je rozpoznat a jak na ně
  • Jak rozproudit a řídit diskuzi, jak si poradit s nepříjemnými dotazy publika či námitkami
  • Improvizace a pohotovost při prezentaci
  • Jak prezentovat nepopulární změnu
  • Jak zaujmout a přesvědčit homogenní i heterogenní publikum
  • Hlasová a dechová rozcvička
  • Jak zvládat trému a získat sebejistotu při prezentaci – psychologické aikido
  • Verbální projev: jaký slovník volit, stavba vět, rychlost a dynamika projevu, důrazy a síla pauz
  • Neverbální projev: vhodná gesta, mimika, postoj a pohyb v prostoru, volba oděvu
  • Kdy a jak používat různé prezentační nástroje: powerpoint, flipchart, tištěné materiály…
  • Kreativní využití powerpointu (animace, videa…), tvorba a prezentace slidů, grafů a čísel
  • Nástrahy a výhody virtuální prezentace (telekonference, videokonference)
  • Nejčastější chyby prezentujících a jak jim předejít

A to nejdůležitější: nácvik zátěžových situací při prezentaci (improvizace, náročné téma, nepříjemné otázky…) a videotrénink vlastní prezentace s rozborem a zpětnou vazbou.

V případě více zájemců z jedné společnosti rádi připravíme „incompany“ kurz na míru Vašim požadavkům, a to v češtině nebo v angličtině.

Interní kurz prezentační dovednosti provedla Interquality s.r.o.
v těchto vybraných společnostech:

  • ABB s.r.o.
  • AstraZeneca Czech Republic s.r.o.
  • AutoCont CZ, a.s.
  • CETELEM ČR, a.s.
  • CORTIS Consulting s.r.o.
  • Česká národní banka
  • Danone a.s.
  • Elatec GmbH, Mnichov, SRN
  • Generální ředitelství cel
  • HEWLETT-PACKARD, s.r.o.
  • Immunotech, a.s.
  • Inter-Informatics Group, spol. s r.o.
  • JYSK s.r.o.
  • Lego Production s.r.o.
  • Mars ČR, kom. spol.
  • Ministerstvo zahraničních věcí
  • Opavia – LU, a.s.
  • Procurement Services CZ, s.r.o.
  • Profinit, s.r.o.
  • RWE Transgas, a.s.
  • Sanofi-Aventis, s.r.o.
  • Škoda Auto a.s.
  • ŠKODA JS a.s.
  • Tatra Banka,
  • Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
  • T-Soft, s.r.o.
  • Winthrop Pharma, s.r.o.

 

prihlasit se

media

 

media

 

Lektoři
Zaregistrovat se | Přihlásit se