logo_interquality
| 19. září 2017 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>Pokročilé vyjednávání pro pracovníky nákupu
lt rt
Termín a místo konání

 

hotel: 
pentahotel Prague, Praha 8, Sokolovská 112

 

hotel: 
pentahotel Prague, Praha 8, Sokolovská 112

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 

termín : 216008


cena 11 700 + 21 % DPH, celkem 14 175 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

variabilní symbol: 

termín : 216008


cena 11 700 + 21 % DPH, celkem 14 175 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály, oběd, dopolední a odpolední občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

Pokročilé vyjednávání v nákupu

Kurz Vám přinese kombinaci nejmodernější teorie s úspěšnými strategiemi. Provokující koncepty, experimenty, na něž nikdy nezapomenete, negociační strategické hry se skutečnými penězi (jež dodá Interquality). Ovšem hlavně praktické výstupy v podobě nových kreativních průlomových strategií, taktik a technik, jež lze okamžitě uplatnit v praxi.

„Nejlepší obránce se skryje pod devaterou zemí, nejlepší útočník zaútočí z desátého nebe.“
Mistr Sun

 

Témata:

Profesionální příprava na vyjednávání s (potenciálními) dodavateli

Nejnovější poznatky neurověd ve službách nákupčích

Tvrdé, poziční vyjednávání v procesu nákupu

  • jak jednání zahájit
  • pokročilé nástroje pro zjišťování informací ve fázi diskuze
  • zakotvení naší úvodní pozice
  • argumentace na podporu pozic a zájmů nákupčích
    • jak vybrat a prezentovat ty nejsilnější argumenty
    • využití „strachu ze ztráty“
    • obrana proti argumentačním manipulacím prodávajících
  • další negociační taktiky nákupčích
  • účinná obrana proti nejnebezpečnějším taktikám prodávajících
  • uzavření jednání

Týmová vyjednávání v režii nákupčích
Win/win negociace pro pokročilé

  • jak oddělit lidi od problému i při obtížných, vyhrocených negociacích
  • nasazení objektivních kritérií
  • vytváření kreativních vzájemně výhodných alternativ

Nejčastější negociační chyby na straně nákupu a jak se jim vyhnout
Bonus: Výsledky zásadních negociačních experimentů ve vztahu k nákupní negociaci

 

 

prihlasit se

 

prihlasit se

Pokročilé vyjednávání v nákupu

Kurz Vám přinese kombinaci nejmodernější teorie s úspěšnými strategiemi. Provokující koncepty, experimenty, na něž nikdy nezapomenete, negociační strategické hry se skutečnými penězi (jež dodá Interquality). Ovšem hlavně praktické výstupy v podobě nových kreativních průlomových strategií, taktik a technik, jež lze okamžitě uplatnit v praxi.

„Nejlepší obránce se skryje pod devaterou zemí, nejlepší útočník zaútočí z desátého nebe.“
Mistr Sun

 

Témata:

Profesionální příprava na vyjednávání s (potenciálními) dodavateli

Nejnovější poznatky neurověd ve službách nákupčích

Tvrdé, poziční vyjednávání v procesu nákupu

  • jak jednání zahájit
  • pokročilé nástroje pro zjišťování informací ve fázi diskuze
  • zakotvení naší úvodní pozice
  • argumentace na podporu pozic a zájmů nákupčích
    • jak vybrat a prezentovat ty nejsilnější argumenty
    • využití „strachu ze ztráty“
    • obrana proti argumentačním manipulacím prodávajících
  • další negociační taktiky nákupčích
  • účinná obrana proti nejnebezpečnějším taktikám prodávajících
  • uzavření jednání

Týmová vyjednávání v režii nákupčích
Win/win negociace pro pokročilé

  • jak oddělit lidi od problému i při obtížných, vyhrocených negociacích
  • nasazení objektivních kritérií
  • vytváření kreativních vzájemně výhodných alternativ

Nejčastější negociační chyby na straně nákupu a jak se jim vyhnout
Bonus: Výsledky zásadních negociačních experimentů ve vztahu k nákupní negociaci

 

 

prihlasit se

 

media

 

media

 

Lektoři:
Zaregistrovat se | Přihlásit se