logo_interquality
| 16. listopadu 2018 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>Umění vyjednávat
lt rt
Termín a místo konání

Termín:
5. - 6. 6. 2019
Praha 

Termín:
5. - 6. 6. 2019
Praha 

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

 

Variabilní symbol: 219038


Záloha/účastnický poplatek:
Cena: 11 700 Kč + DPH, celkem 14 157 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700

 

Variabilní symbol: 219038


Záloha/účastnický poplatek:
Cena: 11 700 Kč + DPH, celkem 14 157 Kč

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT

 

Na kurzu „NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT" získáte dovednosti potřebné pro dosahování dobrých dohod. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit zbytečné ztráty. Dobří vyjednavači poskytují svým organizacím konkurenční výhodu nejen tím, že dosahují lepších dohod, a dokáží i lépe udržet a kultivovat vztahy s klíčovými zákazníky, dodavateli a důležitými partnery, ale i pozitivně ovlivňují vnitropodnikovou kulturu. Kvalita dohod a vztahů znamená mnohdy rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.

Našimi veřejnými i vnitropodnikovými kurzy vyjednávání prošlo již více než dvacet tisíc lidí. Vyjednávání máme v DNA. Víme, co funguje. Víme, jak rozvíjet váš vyjednávací talent!

 

Program kurzu:

  • Kdy vyjednávat
  • Zdroje síly vyjednavače
  • Plán „B" pro případ nedohody
  • Fáze vyjednávacího procesu
  • Profesionální příprava na vyjednávání
  • Výměna jako hlavní princip vyjednávání
  • Vyjednávací prostor
  • Jak překonávat patové situace ve vyjednávání
  • Zvládání a žízení dynamiky týmových vyjednávání
  • Jak vybrat a prezentovat ty nejsilnější argumenty
  • Psychologické aspekty přesvědčování
  • Jak se dostat z tzv. „minového pole" argumentů
  • Taktiky pozičního vyjednávání a účinná obrana
  • Jak dosáhnout dohody typu „výhra-výhra"
    • nárokování a tvorba hodnoty při vyjednávání
    • 4 prvky strategie Harward Law School
    • uplatnění 4 prvků v jednotlivých fázích vyjednávacího procesu
  • Nejčastější chyby při vyjednávání a jak se jim vyhnout

Trénink je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Zkušenosti z těchto aktivit umožní správně reagovat v reálné situaci, pomohou při rychlé volbě odpovídající strategie a taktiky. Zařazeny jsou i negociační hry. V průběhu kurzu bude promítnut kvalitní výukový film.

Účastníci kurzu obdrží studijní příručku, kde je komplexně a přehledně zpracována problematika vyjednávání včetně vybraných praktických návodů, případových studií a cvičení. Další pomůckou jsou praktické kartičky s hlavními body vyjednávání (velikost vizitky) v pouzdru. Všichni účastníci získají také knihu Vladimíra Nálevky „Cesta k dohodě", která je laskavým, dobře informovaným, zkušeným a zábavným průvodcem procesem vyjednávání.

Reference

Tréninky efektivního jednání a vyjednávání realizovala společnost InterQuality ve vnitropodnikové formě napr. pro:

A69-Architekti s.r.o.; ABB, s.r.o.; AHOLD Czech Republic, a.s.; AstraZeneca Czech Republic, s.r.o.; AutoCont CZ, a.s.; AutoCont On Line, a.s.; AT Computers, a.s.; Bristol-Myers Squibb, s.r.o.; Cadence Innovation, k.s.; CHG Trade, a.s.; Česká národní banka; Česká pojišťovna, a.s.; Česká spořitelna, a.s.; České aerolinie, a.s.; ČKDNové Energo, a.s.; Dalkia Česká republika, a.s.; DANONE, a.s.; Elatec GmbH, Mnichov, SRN; GCE Autogen, s.r.o.; General Bottlers CR,s.r.o.; GfK Praha, s.r.o.; HEWLETT-PACKARD,s.r.o.; Inter InformaticsGroup; IVAX Pharmaceuticals s.r.o.; Komerční banka, a.s.; LIKO-S, a.s.; Mediatel s.r.o.; Ministerstvo obrany ČR; Ministerstvo vnitra ČR; Ministerstvo zahraničních věcí ČR; NESS Czech, s.r.o.; Nestlé Česko s.r.o.; Opavia-LU, a.s.; Pfizer, s.r.o.; Philip Morris ČR, a.s.; Pivovary Staropramen, a.s.; PLUS-DISCOUNT, spol. s.r.o.; Preciosa, a.s.; Profinit, s.r.o.; Raiffeisenbank, a.s.; Sanofi-Aventis; SCA HYGIENE PRODUCTS, s.r.o.; STEM/MARK, a.s.; Stora Enso Timber Ždírec, s.r.o.; ŠKODA AUTO a.s.; Škoda Holding a.s.; T-Mobile Czech Republic, a.s.;T-Soft, s.r.o.; Telefónica O2 Czech Republic, a.s.; Tesco Stores CR, a.s.; Tatra banka, a.s., Bratislava; Úřad vlády ČR; Vodafone Czech Republic, a.s.; Zentiva, a.s.

   

Kurzy v Bratislavě pořádáme ve spolupráci s

AISLINN

 

prihlasit se

 

prihlasit se

NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT

 

Na kurzu „NEGOCIACE - UMĚNÍ VYJEDNÁVAT" získáte dovednosti potřebné pro dosahování dobrých dohod. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit zbytečné ztráty. Dobří vyjednavači poskytují svým organizacím konkurenční výhodu nejen tím, že dosahují lepších dohod, a dokáží i lépe udržet a kultivovat vztahy s klíčovými zákazníky, dodavateli a důležitými partnery, ale i pozitivně ovlivňují vnitropodnikovou kulturu. Kvalita dohod a vztahů znamená mnohdy rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem.

Našimi veřejnými i vnitropodnikovými kurzy vyjednávání prošlo již více než dvacet tisíc lidí. Vyjednávání máme v DNA. Víme, co funguje. Víme, jak rozvíjet váš vyjednávací talent!

 

Program kurzu:

  • Kdy vyjednávat
  • Zdroje síly vyjednavače
  • Plán „B" pro případ nedohody
  • Fáze vyjednávacího procesu
  • Profesionální příprava na vyjednávání
  • Výměna jako hlavní princip vyjednávání
  • Vyjednávací prostor
  • Jak překonávat patové situace ve vyjednávání
  • Zvládání a žízení dynamiky týmových vyjednávání
  • Jak vybrat a prezentovat ty nejsilnější argumenty
  • Psychologické aspekty přesvědčování
  • Jak se dostat z tzv. „minového pole" argumentů
  • Taktiky pozičního vyjednávání a účinná obrana
  • Jak dosáhnout dohody typu „výhra-výhra"
    • nárokování a tvorba hodnoty při vyjednávání
    • 4 prvky strategie Harward Law School
    • uplatnění 4 prvků v jednotlivých fázích vyjednávacího procesu
  • Nejčastější chyby při vyjednávání a jak se jim vyhnout

Trénink je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Zkušenosti z těchto aktivit umožní správně reagovat v reálné situaci, pomohou při rychlé volbě odpovídající strategie a taktiky. Zařazeny jsou i negociační hry. V průběhu kurzu bude promítnut kvalitní výukový film.

Účastníci kurzu obdrží studijní příručku, kde je komplexně a přehledně zpracována problematika vyjednávání včetně vybraných praktických návodů, případových studií a cvičení. Další pomůckou jsou praktické kartičky s hlavními body vyjednávání (velikost vizitky) v pouzdru. Všichni účastníci získají také knihu Vladimíra Nálevky „Cesta k dohodě", která je laskavým, dobře informovaným, zkušeným a zábavným průvodcem procesem vyjednávání.

Reference

Tréninky efektivního jednání a vyjednávání realizovala společnost InterQuality ve vnitropodnikové formě napr. pro:

A69-Architekti s.r.o.; ABB, s.r.o.; AHOLD Czech Republic, a.s.; AstraZeneca Czech Republic, s.r.o.; AutoCont CZ, a.s.; AutoCont On Line, a.s.; AT Computers, a.s.; Bristol-Myers Squibb, s.r.o.; Cadence Innovation, k.s.; CHG Trade, a.s.; Česká národní banka; Česká pojišťovna, a.s.; Česká spořitelna, a.s.; České aerolinie, a.s.; ČKDNové Energo, a.s.; Dalkia Česká republika, a.s.; DANONE, a.s.; Elatec GmbH, Mnichov, SRN; GCE Autogen, s.r.o.; General Bottlers CR,s.r.o.; GfK Praha, s.r.o.; HEWLETT-PACKARD,s.r.o.; Inter InformaticsGroup; IVAX Pharmaceuticals s.r.o.; Komerční banka, a.s.; LIKO-S, a.s.; Mediatel s.r.o.; Ministerstvo obrany ČR; Ministerstvo vnitra ČR; Ministerstvo zahraničních věcí ČR; NESS Czech, s.r.o.; Nestlé Česko s.r.o.; Opavia-LU, a.s.; Pfizer, s.r.o.; Philip Morris ČR, a.s.; Pivovary Staropramen, a.s.; PLUS-DISCOUNT, spol. s.r.o.; Preciosa, a.s.; Profinit, s.r.o.; Raiffeisenbank, a.s.; Sanofi-Aventis; SCA HYGIENE PRODUCTS, s.r.o.; STEM/MARK, a.s.; Stora Enso Timber Ždírec, s.r.o.; ŠKODA AUTO a.s.; Škoda Holding a.s.; T-Mobile Czech Republic, a.s.;T-Soft, s.r.o.; Telefónica O2 Czech Republic, a.s.; Tesco Stores CR, a.s.; Tatra banka, a.s., Bratislava; Úřad vlády ČR; Vodafone Czech Republic, a.s.; Zentiva, a.s.

   

Kurzy v Bratislavě pořádáme ve spolupráci s

AISLINN

 

prihlasit se

 

media

 

media

 

 Lektoři:
Minimalizovat
Zaregistrovat se | Přihlásit se