logo_interquality
| 24. května 2018 |
  Hledat
 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

 add Six Sigma
       add Kontakt
   add Home page English

 

Top

Top

VEŘEJNÉ KURZY>Základy vyjednávání v nákupu
lt rt
Termín a místo konání

Termín:

31. 10. 2018

Praha 

  

Termín:

31. 10. 2018

Praha 

  

lb rb
lt rt
Cena kurzu

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700
 

variabilní symbol termín I.: 218098


Záloha/účastnický poplatek:
Praha cena 7 350 + DPH, celkem 8 893,50 Kč

Přihlašte se zároveň na kurz „Profesionální vyjednavač v nákupu“ a získejte slevu 20 % na oba dva kurzy.

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

 

Bankovní spojení:
číslo účtu 353011004/2700
 

variabilní symbol termín I.: 218098


Záloha/účastnický poplatek:
Praha cena 7 350 + DPH, celkem 8 893,50 Kč

Přihlašte se zároveň na kurz „Profesionální vyjednavač v nákupu“ a získejte slevu 20 % na oba dva kurzy.

Cena zahrnuje účast na kurzu, studijní materiály,obědy, kávu a občerstvení.

 

lb rb
lt rt
Organizační sekretariát a informace

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

INTERQUALITY,
spol. s r.o.


Počernická 96,
108 00 Praha 10
tel: 296 411 494-5
fax: 296 411 500
E-mail: info@interquality.cz
IČO: 48113859
DIČ: CZ48113859

lb rb

prihlasit se

VYJEDNÁVÁNÍ PRO PRACOVNÍKY NÁKUPU

Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům prodejců, často dobře trénovaných odborníků v oblasti interpersonální komunikace, přesvědčování a vyjednávání. Navíc by jejich mnohdy nutně razantní postup při vyjednávání neměl ohrozit dlouhodobou spolupráci s klíčovými dodavateli. Kurz „Základy vyjednávání v nákupu“ přináší soubor praktických technik a nástrojů, jež zvýší sebejistotu a úspěšnost nákupčích při vyjednávání s dodavateli.

Rozrůstající se seznam prvotřídních referencí, který je výsledkem naší dlouhodobé a usilovné snahy o poskytování nejlepšího poradenství a tréninku v oblasti nákupní negociace na českém a slovenském trhu, dává záruku kvality.


Metoda výuky:

Kurz je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a konkrétních případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou cvičení s hraním rolí, simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Účastníci kurzu obdrží studijní příručku, kde je komplexně a přehledně zpracována problematika vyjednávání při nákupu včetně vybraných praktických návodů, případových studií a praktických cvičení.
Další pomůckou jsou praktické kartičky s hlavními body nákupního vyjednávání (velikost vizitky) v pouzdru. Na závěr dostanou účastníci seznam doporučené literatury.


Témata semináře:

  • Podmínky pro vyjednávání v nákupu
  • Struktura vyjednávacího procesu
  • Výměna jako hlavní princip vyjednávání
  • Kraljičova matice pro volbu vyjednávací strategie v nákupu
  • 2 základní přístupy vyjednávání v nákupu
    • výhra-výhra
    • výhra-ztráta/ztráta-výhra
  • Vyjednávací taktiky nákupčích
    • salámový přístup
    • leklá ryba
    • utahování šroubu
    • a další

prihlasit se

prihlasit se

VYJEDNÁVÁNÍ PRO PRACOVNÍKY NÁKUPU

Funkce nákupu má v podnicích velmi důležité postavení. Vliv kvality nákupních procesů na hospodářské výsledky je přímý a dobře měřitelný. Pracovníci nákupu jsou vystaveni dvojímu tlaku: na jedné straně tlaku nadřízených na dosahování optimálních podmínek nákupu, na druhé straně argumentům prodejců, často dobře trénovaných odborníků v oblasti interpersonální komunikace, přesvědčování a vyjednávání. Navíc by jejich mnohdy nutně razantní postup při vyjednávání neměl ohrozit dlouhodobou spolupráci s klíčovými dodavateli. Kurz „Základy vyjednávání v nákupu“ přináší soubor praktických technik a nástrojů, jež zvýší sebejistotu a úspěšnost nákupčích při vyjednávání s dodavateli.

Rozrůstající se seznam prvotřídních referencí, který je výsledkem naší dlouhodobé a usilovné snahy o poskytování nejlepšího poradenství a tréninku v oblasti nákupní negociace na českém a slovenském trhu, dává záruku kvality.


Metoda výuky:

Kurz je prakticky orientovaný a využívá interaktivní metody výuky. Je založen na praktických cvičeních a konkrétních případových studiích. Významnou součástí kurzu jsou cvičení s hraním rolí, simulace negociačních situací a modelování optimálního průběhu vyjednávání. Účastníci kurzu obdrží studijní příručku, kde je komplexně a přehledně zpracována problematika vyjednávání při nákupu včetně vybraných praktických návodů, případových studií a praktických cvičení.
Další pomůckou jsou praktické kartičky s hlavními body nákupního vyjednávání (velikost vizitky) v pouzdru. Na závěr dostanou účastníci seznam doporučené literatury.


Témata semináře:

  • Podmínky pro vyjednávání v nákupu
  • Struktura vyjednávacího procesu
  • Výměna jako hlavní princip vyjednávání
  • Kraljičova matice pro volbu vyjednávací strategie v nákupu
  • 2 základní přístupy vyjednávání v nákupu
    • výhra-výhra
    • výhra-ztráta/ztráta-výhra
  • Vyjednávací taktiky nákupčích
    • salámový přístup
    • leklá ryba
    • utahování šroubu
    • a další

prihlasit se

media

 

media

 

Lektoři:
Zaregistrovat se | Přihlásit se