Posilovna pro obchodníky (3 x 2,5 hodiny)
Cílem webináře je motivovat účastníky k vysokému výkonu i po předešlých neúspěších a motivovat je k usilovnému vyhledávání nových obchodních příležitostí, zvýšit schopnost účastníků rychle se adaptovat na změny trhu a změny celkové situace (akceschopnost a flexibilitu), zesílit přesvědčivost a argumentační zdatnost účastníků, poskytnout jim negociační nástroje a techniky pro tvrdá „krizová“ vyjednávání.
Modul 1: Nezdolnost a houževnatost obchodníka v nových časech (2,5 hod.)
- Jak vnímáme neúspěch
- Praktické tipy světové odbornice na vytrvalost Angely Duckworth
- Jak se motivovat k výkonu po dlouhé řadě neúspěchů
- Vybrané nástroje metodiky GTD (Getting Things Done) pro obchodníky
- Jak na zákaznické schůzky
Modul 2: Přesvědčování v nelehkých časech (2,5 hod.)
- Rychlé repetitorium zásad efektivní obchodní argumentace
- Jak přesvědčit váhavého zákazníka
- Tvorba banky argumentů pro situaci, kdy zákazník zvažuje odklad nákupu
- Jak proměnila nová doba obchodní vyjednávání
Modul 3: Tvrdé, krizové vyjednávání (2,5 hod.)
- Co, když chtějí zákazníci řešit pouze cenu
- Jaké zdroje vlastní vyjednávací síly můžeme mobilizovat
- Jak vyjednávat se zákazníkem, který se cítí být silný v kramflecích
- Jak reagovat na návrh nepřijatelných smluvních podmínek
- Jak řešit patovou situaci
ORGANIZACE WEBINÁŘE
Využíváme virtuální platformu ZOOM. Rádi se však přizpůsobíme požadavkům zadavatelů. Platforma ZOOM umožňuje adaptaci mnohých metod, používaných při prezenčních interaktivních kurzech, a jejich efektivní uplatnění ve virtuálním prostředí. Účastnice a účastníci tedy budou moci pracovat ve dvojicích a ve virtuálních týmech (využití tzv. Breakout Rooms), v reálném čase diskutovat s lektorem i mezi sebou navzájem, sledovat instruktážní prezentace a videa, řešit případové studie atp.
Před každým modulem obdrží účastníci pracovní sešit v elektronické podobě.