Základy komunikace a asertivity (1 den)
Preferujete online formu školení? Pak je pro Vás připraven unikátní interaktivní trénink. Design tréninku umožňuje využití mnohých metod, používaných při prezenčních interaktivních kurzech, a jejich efektivní uplatnění ve virtuálním prostředí. Budete moci pracovat ve dvojicích a ve virtuálních týmech, v reálném čase diskutovat s lektorem i mezi sebou navzájem, řešit případové studie. Koncept se velmi osvědčil. Ve vnitropodnikové podobě tento trénink pravidelně realizujeme pro jednu z největších výrobních společností v ČR.
Cílem interaktivního tréninku je posílit a rozvíjet komunikační dovednosti a schopnosti, seznámit se se zásadami a principy komunikace, používat aktivní naslouchání jako prevenci nedorozumění. Osvojit si přístup otevřené – asertivní komunikace.
- Cíl komunikace a komunikační proces
- Základní komunikační pravidla a jejich dopad do praxe
- Komunikace a vnímání
- Neverbální komunikace jako nositel vztahových signálů
- Aktivní a empatické naslouchání
- Nástroje řízení rozhovoru
- Komunikační styly – agresivní, pasivní, manipulativní, asertivní
- Zásady efektivního sdělení, přímé – asertivní jednání
ORGANIZACE KURZU
Trénink trvá od 9 do 17 hod a je rozdělen do 6 výukových bloků. Mezi jednotlivými bloky jsou zařazeny 10 minutové pauzy a také hodinová pauza na oběd.
Využíváme virtuální platformu ZOOM, která umožňuje adaptaci mnohých metod, používaných při prezenčních interaktivních kurzech, a jejich efektivní uplatnění ve virtuálním prostředí. Účastnice a účastníci tedy budou moci pracovat ve dvojicích a ve virtuálních týmech (využití tzv. Breakout Rooms), v reálném čase diskutovat s lektorem i mezi sebou navzájem, řešit případové studie, sledovat instruktážní prezentace a videa, atp.
Před kurzem obdrží účastníci pracovní sešit v elektronické podobě.
Maximální počet účastníků je 12.